Yesil Dal

LodoS / 21 Temmuz 2009 Salı 03:48

Etiketler: ,



Yaz gelince kırıldı mı yeşil dal?
Çiçeğimden de oldum, dalımdan da...
Diyemedim yârene, "Yanımda kal!";
Canımdan da oldum, cânanımdan da...

Hasmın biri gidip biri geliyor,
Hısım gelip gidip onu soruyor...
Bu tükenmez kahır beni yoruyor;
Canımdan da oldum, cânanımdan da...

Aşkın sillesini yedim, doymadım,
Derdi içtim gözlerinden, kanmadım,
Sende yandığım gibi hiç yanmadım,
Canımdan da oldum, cânanımdan da...

Pencere önüne yağmur mu yağdı?
Kapının dibine kar mı kapandı?
Söyle, şemsi küstürecek ne vardı?
Canımdan da oldum, cânanımdan da...

Geri dönmek zor, isyan etmek yasak!
Gönlüme ses ver, dil gurura tutsak;
Dönsen de seninle tekrar barışsak...
Canımdan da oldum, cânanımdan da...

Lodos, sen böyle olmazdın, ne oldun?
Nasıl oldu da böyle dertle doldun?
Dört yanın ahbaptı, nasıl tek kaldın?
Canımdan da oldum, cânanımdan da...

11 Temmuz 09 00.37

0 yorum yapılmıştır.

Yorum Gönder