Arz-i Hal

LodoS / 21 Temmuz 2009 Salı 00:22

Etiketler: ,



Alın yazımdan silinmiş bu vuslat,
Kaderin aklını çelemiyorum.
Tek bildiğim sensizlikle vurulmak,
Ölümlerden ölüm seçemiyorum.

Sevdâya küsüp hasretle barıştım,
Yalnızlıklar âlemine karıştım,
Her bahar aşk belasına bulaştım,
Feleğin çarkını kıramıyorum.

Unutmak üzere yemin ettin ya,
Sonra gelip kalbimi erittin ya,
Şimdi son defa terk edip gittin ya,
Sensiz ne yaparım, bilemiyorum.

Sandım ki bu gitmelere alıştım,
Başkasını düşünmeye çalıştım,
Devr-i âlem yapıp sana ulaştım:
Ne yapsam da seni silemiyorum.

Her gece uykuyla savaşım gibi,
Sonunda yana düşen başım gibi,
Uyurken dökülen gözyaşım gibi
Gidişini kabullenemiyorum.

Nihayet sana bıraktım seçimi,
Çözeceksen çöz artık kelepçemi!
"Katip, böyle yaz yâre dilekçemi..."
Dön artık, hasretten deliriyorum...

09 Temmuz 09 22.51

0 yorum yapılmıştır.

Yorum Gönder